新規登録で2000円分クーポンプレゼント
    レビュー
    総合評価: ★★★★★ (13)
    全部 画像付き(0) 5★★★★★ 4★★★★★ 3★★★★★ 2★★★★★ 1★★★★★

    ★★★★

    お名前 B****r - 2018/4/20

    Bought dress for my teenage daughter. Dress fit beautifully, looked gorgeous, classy.

    元のレビューを表示 39

    ★★★★

    お名前 W****s - 2018/4/20

    Beautiful ! Absolutely gorgeous and JUST LIKE THE PICTURE Also quite comfy as well .

    元のレビューを表示 35

    ★★★★

    お名前 B****o - 2018/3/15

    It's awesome. I'm short so it was a little long.

    元のレビューを表示 0

    ★★★★

    お名前 B****o - 2017/11/30

    Wore this dress in navy to a wedding and received so many compliments. Such a classy and sexy dress! Very comfortable and good quality.

    元のレビューを表示 0

    ★★★★

    お名前 L****a - 2017/11/1

    Fits well but the sleeves are a little to long.

    元のレビューを表示 0

    ★★★★

    お名前 O****r - 2017/10/24

    Perfect fit. I Love the dress! A little fancy and good quality fabric. I bought the navy blue, and wore it at a Christmas Eve party.

    元のレビューを表示 0

    ★★★★★

    お名前 P****. - 2017/6/18

    Cette robe de soirée est super ! Aucun défauts représenté, les photos sembles identiques au vrai modèle! Et le prix et en adéquation.

    元のレビューを表示 0

    ★★★★★

    お名前 F****A - 2016/9/4

    Superbe robe commandée en noir, confection et qualité parfaite. Seule remarque : le ruban pour lacer le dos est juste un peu court. C'est la 2ème fois que je commande sur Milanoo et les délais de fabrication et d'expédition ont totalement été respectés. Prévoir de payer un supplément pour la douane, mais dans mon cas, c'était raisonnable 22 €. Le suivi DHL est parfait et vous connaissez en temps réel l'acheminement de votre colis. Conclusion : extrêmement ravie de ma robe.

    元のレビューを表示 0

    ★★★★★

    お名前 W****. - 2014/6/27

    Ein sehr schönes Kleid, tolles Preis-Leistungs-Verhältnis,sieht hochwertig aus.

    元のレビューを表示 0

    ★★★★★

    お名前 A****. - 2014/6/24

    Hübsches Kleid, das man auf jedes Sommerfest anziehen kann :-)Fällt ausgezeichnet und sitzt bequem.

    元のレビューを表示 0

    ★★★★★

    お名前 b****a - 2014/6/10

    Habe schon einige Sachen bestellt und war bis jetzt immer zufrieden

    元のレビューを表示 0

    ★★★★★

    お名前 m****i - 2014/6/6

    Super für die Party!!!

    元のレビューを表示 0

    ★★★★★

    お名前 y****i - 2014/5/26

    Elegant und sexy in einer guten Verarbeitung.

    元のレビューを表示 0