新規登録で2000円分クーポンプレゼント
    レビュー
    総合評価: ★★★★★ (4)
    全部 画像付き(1) 5★★★★★ 4★★★★★ 3★★★★★ 2★★★★★ 1★★★★★

    ★★★★★

    お名前 A****m - 2014/6/16

    El vestido es precioso, mucho más que en la foto. La calidad es excelente y el envío fue más rápido de lo que me habían dicho en el momento de la compra. Lo único es que me queda un poco grande en el pecho y tengo que arreglarlo pero por lo demás es perfecto. Sin duda volveré a comprar aquí :)

    元のレビューを表示 3

    ★★★★★

    お名前 ****s - 2014/5/29

    Needed to buy a dress for prom this year, and I automatically loved this one! It's so gorgeous, and just as gorgeous in person as it is in the pictures. It fits almost perfectly. It's well made, comfortable, and absolutely beautiful. I strongly recommend this if you're looking for a great dress!

    元のレビューを表示 0

    ★★★★★

    お名前 G****a - 2014/5/15

    O vestido é lindo,nossa receita federal só liberou 2 semanas depois e os correios demoraram muito para liberar também e somente ontem dia consgui pegar meu vestido. Recomendo o site vale a pena, se vc compra se taxa de entrega e a receita não taxar com os impostos altíssimos do Brasil !!!

    元のレビューを表示 0

    ★★★★★

    お名前 J****n - 2014/5/12

    I ordered this dress in pink for a contest and was concerned about the dress fitting correctly. I used the size chart and the dress fits perfectly. The color is gorgeous and the material is high quality even for the low price.

    元のレビューを表示 0